ALEAS – Nemzetközi siker az IQC műhelybőlAz IQ ConsultinG menedzsmentje még 2003 januárjában életre hívta a vezetés-szervezési elektronikus szimulációk létrehozását célzó saját finanszírozású projektet. A me-Learning® márkanév alatt forgalmazott megoldások sikere arra ösztönözte a tulajdonosokat, hogy az IQC pénzügyi és szellemi bázisán 2006-ban létrehozzák az ALEAS cégcsoportot. Az ALEAS (Adaptive Learning Systems) ma már egy nemzetközi e-learning szolgáltató kaliforniai központtal (Los Angeles) és intenzív közép-európai jelenléttel. A cégcsoport több nagyhírű szakmai elismerés díjazottja és folyamatos beszállítója vezető multinacionális vállalatoknak. Vezetésfejlesztő e-szimulációk Vezetésfejlesztő e-szimulációkA me-Learning® ("management e-Learning") az IQ ConsultinG, illetve az ALEAS Group 2004-től megjelenő vezetés-szervezési témájú elektronikus tananyag-sorozatának címe. A me-Learning elektronikus tananyagsorozat a versenyképesség megalapozásához és megőrzéséhez szükséges vezetői készségek fejlesztésében kínál megoldást. Értékét vezetési tanácsadók, üzleti iskolák és informatikai szakértők üzleti tapasztalatokra épülő kutató-fejlesztő együttműködése biztosítja. A me-Learning tanagyagok lényege a mikroszimuláció, vagyis adott vezetés-szervezési dilemmák "kerettörténetbe" helyezése. A felhasználó egy "sztori" részesévé válik, melyben az általa rendszerezett információkra alapozva vezetői döntéseket hoz. A tananyagokban szimulált valamennyi esemény valós helyzeteken (szervezetfejlesztési és üzletviteli tanácsadók tapasztalatain) alapul. A me-Learning tananyagok a tanulási folyamat során automatikusan igazodnak a felhasználó vezetési stílusához. Ezt az egyénre szabott fejlesztési folyamatot az ALEAS® szabadalom biztosítja. Az ALEAS (Adaptive Learning Systems) az IQ ConsultinG, illetve az ALEAS Group szerzői jogvédelem alá helyezett eljárása, melynek segítségével az elektronikus tananyagok visszacsatolási rendszere automatikusan a felhasználó személyes erőforrásaira hangolható. A me-Learning tananyagok az ALEAS Group tanulásmenedzsment keretrendszeréből futtathatók. A felhasználóknak mindössze Internet kapcsolatra és alapszintű Office konfigurációra van szükségük. A me-Learning fejlesztő csapat célja, hogy interaktív módszertanának sikerére építve nemzetközi szinten is ismert és elismert vezetés-szervezési témákra specializálódott tartalomszolgáltatóvá váljon az elektronikus tananyagok piacán. VáltozásMenedzsmentA szervezeti változásokra való felkészülés napjainkban az üzleti szervezetek egyik legmeghatározóbb versenyelőny forrása. A működési struktúra és a szervezeti kultúra megújítása összetett vezetői kihívás, amely egyszerre feltételez jó elemző képességet és magas szintű motivációs gyakorlatot. A me-Learning® VáltozásMenedzsment vezetés-fejlesztő szimuláció célja, hogy bemutassa a változási folyamat főbb elemeit, illetve felhívja a figyelmet a szervezeti rutinok megváltoztatásából fakadó csapdahelyzetekre, és ezek elkerülésének lehetőségeire. . A felhasználók végigkövetik a változási folyamat fontosabb stratégiai lépéseit, miközben a csapatuk teljesítményét meghatározó döntéseket hoznak. A szimuláció rövid tartalmi összefoglalója ProjektMenedzsmentAz ezredforduló felgyorsult gazdasági életében egyre több az egyedi, a mindennapi rutintól elváló feladat, melyek általában egy-egy projekt sikeres megvalósítását feltételezik. A projekt legfontosabb jellemzője az újdonsága, hiszen a résztvevők erőfeszítései olyan dolgok megvalósítására irányulnak, amelyek az adott pillanatban még nem léteznek. Minden projekt egyben lépés is az ismeretlenbe, amely előre nem látható kockázatokat és bizonytalanságot rejt. A me-Learning® ProjektMenedzsment kurzus egy Himalája expedíció történetén keresztül mutatja be a projektekben való szakértői és vezetői részvétel sikerkritériumait. A szimuláció fejlesztésében szakmai partnerként közreműködött Erőss Zsolt, a Mount Everest első magyar meghódítója, valamint a National Geographic és a Figyelő. A szimuláció rövid tartalmi összefoglalója
TeljesítményMenedzsment
Vezetőként a teljesítményt nem szabad „egyszerűen”, tehát csupán egy-két dimenzió mentén értékelni, hanem menedzselni kell, figyelembe véve a feladatokat, munkakörnyezetet ugyanúgy, mint a teljesítményről leválaszthatatlan egyéni tényezőket. A TeljesítményMenedzsment me-Learning® elektronikus tananyag célja, hogy gyakorlatorientált formában ismertessen meg nagy hozzáadott értéket termelő kollégák motiválásával és értékelésével kapcsolatos tudnivalókkal, kommunikációs és vezetési rutinokkal. A kerettörténet a világ legelismertebb vitorlásversenyébe, az America's Cup-ba enged bepillantást. A felhasználók egy versenyhajó kapitányaként kell, hogy jobb teljesítményre ösztönözzék a csapattagokat. A szimuláció fejlesztésének szakmai partnere a National Geographic, a Figyelő és a sailing.hu, Magyarország vitorlás portálja.
Blended Learning megoldásokTapasztalataink szerint az elektronikus és hagyományos tanulási formák ötvözésével bizonyos területeken (pl. készségfejlesztés) jelentősen javítható a vállalati képzések eredménye. Felismerve a blended megoldásokban rejlő lehetőségeket, me-Learning® szimulációinkhoz komplett blended megoldásokat kínálunk. A me-Learning elektronikus tananyag így nem csupán szoftver. Tapasztalataink azt igazolják, hogy a mikro-szimuláción alapuló fejlesztési folyamat eredményesen támogatható speciális vezetői workshopokkal/tréningekkel. A workshopok/tréningek hossza a megrendelő elképzeléseitől függően három órától két napig terjedhet. A blended képzések nagy előnye, hogy nem hagyják magukra a tanulókat a hosszú tanulási folyamatban. Tréner-tanácsadóink egy előkészítő és egy lezáró tréninggel járulnak hozzá a sikeres tanulási folyamathoz. További részletek a klasszikus és újszerű fejlesztési módszerek összehangolásáról Kérje ajánlatunkat az IQC blended megoldásairól!
|
Bannerek |