Minőségbiztosítási alapelveink
Minőségbiztosítási kézikönyvünk innen letölthető!
Az IQ ConsultinG elkötelezett a minőség és annak folyamatos fejlesztése mellett. 2002 óta az ISO 9001:2000 szabványok szerint működteti "vezetési tanácsadás" és "szervezetfejlesztés" szolgáltatásait. A minősítést évről-évre a TÜV Rheinland végzi, tanúsítványunk száma 75.1009.201.
Az IQ ConsultinG Kft. minőségpolitikája
Az IQ ConsultinG piaci sikereit a minőségfilozófiájára, – mint alapvető üzleti stratégiára – építi. Minőségi elveink három alapvetése a következő:
- Fókuszban a vevő - A teljes körű minőség koncepció azon alapszik, hogy mindenkinek van vevője, és annak a vevőnek – ez lehet külső is, belső is – az igényeit, elvárásait minden érintkezési felületen, mindenkor ki kell elégíteni. A szervezet csak ennek a modellnek a szellemében lesz képes a hektikus és kaotikus piaci mozgások közepette kielégíteni, a legfontosabb vevő – a KLIENS – szükségleteit.
- A folyamatok állandó tökéletesítése - A koncepció alapfeltevése, hogy a végterméket – a szolgáltatást – előállító üzletviteli tanácsadói munka egymással szorosan összekapcsolódó lépések és tevékenységek sorozata. A szolgáltatást előállító folyamatokat részleteiben és egészében is szüntelenül értő és innovatív figyelemmel kell kísérni, hogy azok bármikor javíthatóak, vagy újratervezhetőek legyenek.
- Személyes és teljes elköteleződés - Horizontálisan és vertikálisan a cég minden munkatársa aktívan és teljes körű felhatalmazás birtokában hasznosítja tehetségét a vevői igények kielégítése érdekében. Az IQ ConsultinG Kft. minőségbiztosítása kiterjed a vele együtt dolgozó alvállalkozókra és a stratégiai szövetségeseire.
Az IQ ConsultinG három szinten méri – azaz folyamatosan ellenőrzi – teljesítményét:
- A szervezeti folyamatok gördülékenységét (a munkánk minőségét),
- A kibocsátott végtermékek paramétereit (a szolgáltatásaink minőségét), és
- A vevői elégedettséget (a piaci jelenlétünk minőségét).
Az IQ ConsultinG értékteremtő piaci magatartását a piaci szereplők visszajelzései minősítik. A Cég elkötelezett amellett, hogy a vevői és a jogszabályi követelményeknek megfelelően működjön. A fentebb említett célok elérése érdekében vezette be a Cég az MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási szabványt.
|
|
Bannerek
|